Graafilise disaini praktiline koolitus (Adobe Creative Cloud baasil)

Narva mnt 7b III korrus, tuba nr. 317 (Zenith Ärimaja),Tallinn,Estonia
Kursuse omadused
-
Kestus 120 ak.t. (64 on auditoorse tunnid 56 tundi iseseisvat tööd)
-
Aeg 03.04.2023 - 19.05.2023 (distantsõppe võimalus)
Kursuse kirjeldus
Enne koolituse algust on võimalik ajakava kooskõlastada
Koolitus toimub minigruppides (3 inimest), 2-3 korda nädalas, 4 ak.t. päevas. Päevad ja kellaajad lepitakse kokku kursusele registreerumisel.
Kursus kestab: 120 akadeemilist tundi: seal hulgas 64 tundi auditoorset ja praktilist tööd. Lisaks on vaja vähemalt 56 tundi iseseisvat praktilist tööd.
Päevad ja kellaajad lepitakse kokku kursusele registreerumisel .
Soovi korral on võimalik valida koolituse vorm: kontakt- või kaugõpe.
Kursuse programmi kohandatakse koolituse käigus vastavalt õppija soovile.
Sihtgrupp:
Kursus on mõeldud neile, kes soovivad saada praktilisi teadmisi graafilisest disainist ning teadmisi fototöötlusest, digi-illustratsioonist, animatsioonist.
Kursusel käsitletakse graafilise disaini põhivaldkondi – ettevõtte korporatiivse identiteedi loomine (bränding), reklaamikujundus, graafiline ruumikujundus, veebilehe kujundus, trükiväljaannete kujundamine. Teooria põhineb Adobe Creative Cloudi tarkvaral, mis annab kasutajatele juurdepääsu graafilise disaini ja veebiarenduse tarkvarakogule.
Kursus on mõeldud disaineritele, fotograafidele, kunstnikele, reklaami- ja PR-agentuuride töötajatele, veebidisaineritele, ajakirjanikele, inimestele, kes soovivad töötada reklaami, trükkimise alal ehk kõigile, kes on huvitatud graafiliste piltide loomisest ja töötlemisest.
Koolituse eesmärk:
– Adobe Photoshopi, Adobe Illustratori ja Adobe InDesigni funktsionaalsuse järjepidev ja põhjalik tundmaõppimine.
– Retušeerimine ja fototöötlus.
– Õpime looma firmastiili (logod, kaubamärgid, värvikombinatsioonid)
– Õpime tundma kirjastiile ja nende kasutamist tüpograafilise kunstivahendina.
– Reklaamitooted, see hõlmab erinevat tüüpi trükireklaami väljatöötamist.
– (Sotsiaal)Meediareklaam – vahend kaubamärkide, veebisaitide, kaubamärkide, kaupade, teenuste jne turunduse edendamiseks. Graafiliste bännerite väljatöötamine, sh sotsiaalvõrgustike jaoks (Facebook, Instagram).
– Disainiideede ettevalmistamine ja esitamine.
– Erinevate printimisviiside uurimine. CMYK / RGB, Spot, värviparandusmeetodid, värviprofiilid ja trükieelsed standardid.
Õppe alustamise tingimused: Arvuti algõpe – Windows ja Internet. Huvi arvutigraafika vastu. Joonistamisoskus ja/või huvi tuleb kasuks, aga pole nõutav.
Kursus kestab: 120 akadeemilist tundi: millest 64 on auditoorse ja praktilise töö tunnid. Lisaks on vaja vähemalt 56 tundi iseseisvat praktilist tööd.
Kursuse maksumus: 1 akadeemiline tund 32,55 euro+ lisandub käibemaks; kokku 2083,20 euro, summale lisandub käibemaks. (Maksumus käibemaksuga 2499.84).
Atesteerimine toimub testi vormis viimases õppetunnis või kursuse käigus tehtud praktiliste tööde hinnangute alusel.
Õppekeel: eesti
Õppegrupi suurus: koolitus toimub minigruppides (3 inimest)
Kursuse läbimisel omandate:
- Teadmised kuidas kasutada põhilisi graafilise disaini töövahendeid
- Suutlikuse luua iseseisvalt logosid, reklaamikujundust, ruumigraafilist disaini, kodulehe kujundust, sotsiaalmeedia kujundust, pakendikujundust, trükikujundust
- Üldise arusaamise brandingust
- Arusaamise sellest, kuidas luua ettevõtte identiteeti
- Oskuse luua oma töödest portfoolio
Õppekava: